Fortrydelsesret & retur

Fortrydelsesret & retur

Ifølge loven har du 14 dages fortrydelsesret. Hos Miss Mary har du altid 100 dages fortrydelses- og returret. Produkterne må ikke være taget i brug ved returnering.
Ved en returnering får du tilbagebetaling eller kreditering inden for 14 dage, fra du har sendt din returnering til os, dog ikke før varen er modtaget og kontrolleret af os. Udfyld altid den vedlagte returseddel. Du kan godt sende varerne retur i den samme emballage, som de blev leveret i. Husk at frankere forsendelsen. Hvis du fortryder dit køb eller ønsker at bytte, så skal du selv betale for returfragten.


Bemærk, at vi ikke refunderer omkostningerne for ekspresforsendelse eller andre forsendelsesmuligheder, der er dyrere end standardlevering ved en retur. Refusioner gælder kun produktets pris og omkostningerne for standardforsendelse.


Vi kan desværre ikke håndtere bytte af varer. Derfor beder vi dig sende varen retur og foretage en ny ordre på den vare, du ønsker i stedet.


Hvis du har modtaget en vare, som har fejl eller er fejlekspederet, så betaler vi returfragten. I så fald skal du kontakte vores kundeservice og få nærmere instruktion her eller per telefon: +45 (0) 52 - 51 65 72 (engelsk talende personale)


Ved en retur betaler vi dine penge tilbage inden for 14 dage fra returen er adviseret til os, dog ikke før varen er modtaget hos og kontrolleret af os.
Forsendelses- og håndteringsomkostninger refunderes ikke.


Returnering med QR-kode (via GLS):
• Registrér din returnering på https://www.missmary.com/dk/return-order eller scan QR-koden på din følgeseddel.
• Efter registreringen modtager du en ny QR-kode, som du kan fremvise i din GLS-pakkeshop.
• Pak varen i den originale emballage eller i en almindelig kuvert.
• Aflever pakken i en GLS-pakkeshop. Du kan finde din nærmeste pakkeshop her:
https://gls-group.com/DK/da/depoter-gls-pakke-shops



Et behandlingsgebyr på 39 DKK vil blive opkrævet i forbindelse med tilbagebetalingen.


Du kan sætte din faktura på pause, indtil vi har behandlet din returnering. Kontakt venligst Klarnas kundeservice her:
Tlf.: 89 88 34 01
Websted: https://www.klarna.com/dk/kundeservice/

Reklamation

Vi er taknemmelige for din hjælp med at påvise eventuelle fejl på varen. Hvis du har en anmærkning vedrørende en leveret vare og ønsker at reklamere, skal du returnere varen snarest muligt til os. Hvis reklamationen gælder en anvendt vare, skal du henvende dig til vores kundeservice med henblik på nærmere instruktioner. Reklamationer på brugt, uvasket tøj behandles ikke.


Ved en eventuel tvist henvises altid til "Allmänna reklamationsnämnden" i Sverige. Miss Mary følger altid nævnets anbefalinger.